diumenge, d’octubre 08, 2006

III Obert Actiu de Santpedor, un proposta interessant


M'ha agradat. És clar que té l'inconvenient d'haver de tornar de matinada a casa (plegàvem a la 1.30 h), però l'experiència va ser divertida. A l'estil Vallfogona, a Santpedor trobes escacs, sopar (quina botifarra!) i més escacs. Bon ambient i bon rotllo general. Pel que fa al meu joc he d'estar content perquè vaig jugar bones partides, puntuant amb gent de superior rating; llàstima que al final, quan em jugava el premi de tram i parafrasejant el nordamericà Herbert Seidman... the middler striked again, i vaig perdre (a més sense jugar bé) la partida en qüestió. Però bé, prefereixo quedar-me amb la part positiva i pensar que, per moltes coses, a Santpedor s'hi pot tornar.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici