dimarts, de novembre 14, 2006

Fortuna Imperatrix Mundi


El passat diumenge 12 vaig participar en el II Obert Actiu (partides a 10 minuts) que organitza el Club El Castell de Cubelles amb el suport del restaurant local Casa Antonio. Un torneig reduït, de bon rotllo i ambient gairebé familiar, ideal per a un tranquil i càlid matí de diumenge, més aviat primaveral.

Un torneig sense premis en diners, amb copes per als tres primers i dos pernils: un per al guanyador i un a sortejar entre tots els participants. La competició va tenir el seu interès, i fins i tot vam ser testimonis de la típica enganxada agressiva pel rellotge en zeitnot (que si no me’l deixes apretar i tot això); sort que no hi havia premis econòmics...

He d’estar content del meu resultat: sortia com a setè en el ràting i vaig acabar quart (6 de 8), empatant amb el tercer però sense copa. De res va servir tombar-lo en el nostre enfrontament (un 2240); és la llei dels desempats, que m’eren desfavorables. Què hi farem, no em queixo, i tampoc una copa serveix per gaire més que per donar-nos un petit copet a l’esquena de l'ego, però es va escapar. Diuen que els escacs són l'esport en què la sort té menys influència, si és que en té; doncs jo crec que sí en té i no genys menyspreable.

Després va venir la cirereta del pastís. Sorteig del pernil. Endevineu a qui li va tocar?. Efectivament; al tercer classificat...Aaaagh!

Siguem positius. Vam passar una bona estona i vam jugar alguna partida interessant. Vam comprar loteria de l’altra, la de Nadal. I per la tarda, i encara que a l’últim minut, el Barça va guanyar. No val la pena posar-se pedres al fetge; com a l'esplèndida Carmina Burana... Fortuna, Emperadriu del Món!


(Foto: Zeitnot)

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici