diumenge, de desembre 31, 2006

Bon Any 2007


Falten ben poques hores per a què s'acabi 2006. Espero que hagi estat un bon any per a tots. Jo no em puc queixar. Escaquísticament no ha estat gaire diferent dels anteriors, tot i que s'han produït alguns canvis. Tornaré al Vilafranca després de l'aventura de tirar endavant el club de Sant Sadurní, al que desitjaré sempre el millor. Tampoc he renovat una de les meves dues subscripcions a revistes del sector. La seva deriva en qualitat en els últims anys era evident i he pensat allò d'any nou, vida nova. Tan de bo recuperi aquell nivell d'anys enrere.

El dia 23 vaig anar a Esparreguera, per tocar fusta al campionat de ràpides de Nadal d'aquest petit club, territori dels Expósito i Almeria. El torneig va discórrer pels camins esperats. Enguany va ser un passeig per a Josué Expósito. Pel que fa al meu joc no vaig estar especialment fi, quedant en la 9ª posició, si bé vam poder reeditar el nostre interessant clàssic amb Almeria. Aquesta vegada la victòria se la va endur en Marc i em penso que, atès que ja ha superat els 2.300 d'elo, aquest serà el signe més previsible en el futur. Vaig tenir també ocasió d'enfrontar-me amb un dels meus antics alumnes, possiblement el que ara per ara tingui més projecció. Aquesta vegada vaig guanyar, però crec que en un parell d'anys, si continua treballant fort i amb el reforç de les classes de més nivell que està rebent ara, la sort canviarà.

En fi, la vida continua, que ja és prou. Sóc persona de costums i, si no m'ho impedeix la nena :), avui faré una de les meves tradicions per celebrar el canvi d'any: reproduir abans de les 24.00 h una partida de Fischer, del llibre de Pablo Morán (el de tapa vermella de Colección Escaques, tot un clàssic). Sembla com si aquest costum fos com un desig de tenir un bon any escaquístic. El faig extensiu als qui perdeu el temps entrant en aquest bloc. Feliç Any 2007 !!!

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici