dimarts, de gener 09, 2007

De curses i màrqueting

L'Eebcn organitza un concurs obert a tothom consistent en una marató cultural escaquística, així com altres de redacció i de dibuix per a nens i nenes entre 8 i 14 anys. Penso que aquestes propostes (totes gratuïtes) són molt interessants perquè difonen la cultura escaquística, la promouen entre els nens i diversifiquen el panorama. Evidentment tenen també l'objectiu de donar a conèixer l'escola, però em sembla que això no solament és absolutament lícit sino encomiable, atesa l'escassetat d'ofertes educatives escaquístiques que patim. Tant de bo hi haguessin més escoles i aquest fos un mercat en expansió: el nivell dels nens pujaria, molts jugadors aficionats i semi-professionals podrien guanyar-se la vida com a monitors i en definitiva, millorariem la salut dels nostres escacs.

Dit això, i em sembla que ho he dit ben fort, recordo que l'any passat el mateix centre ja va promoure una iniciativa semblant, en aquest cas un Trívial, en què vaig prendre part enviant les meves respostes als qüestionaris setmanals. Aquella iniciativa va resultar també atractiva i estimulant. La participació era igualment lliure, gratuïta i ja sé que en aquestes coses hom ha de buscar més la satisfacció personal que una altra cosa però... què voleu que us digui, he de confessar que després de respondre a tots els qüestionaris i pel temps que hi vaig esmerçar, la medalla que vaig rebre per la quarta posició final em va resultar francament poca cosa, o més aviat em va decebre. Em penso que és per això que, encara que no em costa res afegir a l'encapçalament d'aquest article un enllaç per a què tothom que vulgui hi pugui prendre part, confesso que encara em sento baldat d'aquella altra cursa i que enguany... no em calçaré les sabatilles.

Etiquetes de comentaris: ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici