dimecres, de setembre 16, 2009

Vida i mort


Fotografia: Patrick Swayze i la seva esposa. Propietat d'Alan Light


Una altra icona del cinema ens ha deixat, abans d'hora. El càncer s'ha endut Patrick Swayze, el protagonista de clàssics dels 80 i 90 com Dirty Dancing i Ghost. No hi ha res que pugui aturar la mort, quan et toca. Ja pots ser jove o gran, ric o pobre, bonic... o poc agraciat. El misteri del sentit de la vida i el de la mort, i del que hi ha al darrera. No podem fer-hi res, a part pot ser d'aprofitar el temps que estem aquí i viure'l de la manera més plena i honesta amb un mateix. Em pregunto si ho fem, però em temo que ja coneixo la resposta.


També podem recordar els qui han marcat el nostres dies i records, com el bo d'en Patrick (amb el millor dels seus somriures) perquè formen part d'un temps, el que hem viscut, que no s'atura i un dia ens deixarà també enrere.

Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

Blogger Renled ha dit...

Hola Carles:

Quan em vaig assabentar de la mort de Patrick Swayze, un sentiment de dolor em va embargar, començava a sortir amb la meva novia Marga un dia 2 novembre 1990, i vam anar al cinema llavors Cinema Floridablanca a veure Ghost, no cal dir que per nosaltres la millor pel lícula romàntica i d'amor.

D'allò ja ha plogut molt, però les imatges en les nostres ments són inesborrables, per més com dius tu que el temps un dia ens deixarà enrere, hem de fer carpe diem.

Sigui com sigui, i tot i no conèixer a Swayze només en pel lícules, sens dubte era un gran home.

Una abraçada de l'ànima.

Manel

11:44 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici