diumenge, de novembre 14, 2010

Sant Josep Oriol, la meva escola


L'escola de petit, d'EGB. L'escola que més m'ha marcat i que millor record m'ha deixat. L'escola on vaig aprendre a llegir, on vaig començar a descobrir els escacs, on anava a jugar futbol els dissabtes al matí, en aquell patí que ara em sembla tan petit. Les funcions del festival de Sant Jordi, a la veïna sala Villarroel. Les colònies i excursions, en autocars vellets i atrotinats, en dies sovint rúfols (no hi havia res pitjor que et cancel.lessin una excursió el mateix dia perquè plovia, oi?). Els comptats dies de menjador (tota una aventura) i els primers amics (i els que més m'han durat)... quants records, Sant Josep Oriol.

Etiquetes de comentaris: ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici