dimarts, de febrer 27, 2007

Un passet més

Encara que de vegades costin més o menys d'aconseguir, tots els punts valen el mateix i tots són igual d'importants. Aquest diumenge l'equip va superar el Sant Feliu "C" per un contundent 8 a 2. No va ser fàcil (els del Baix Llobregat sempre s'han fet respectar) i fins la tercera hora de joc no van començar a decantar-se les partides.

En el meu cas no vaig passar de taules després de desaprofitar un clar avantatge posicional; just quan me n'adono, se m'accelera de tal manera el pensament que sóc incapaç d'evitar el joc precipitat. Més de vint anys de federat i encara sucumbeixo a aquestes baixes passions. Sant Job. Després el meu rival entra en un final on tinc peó de més peró ja estic fos (per l'esforç) i desanimat pel que havia deixat escapar, i l'empat va ser el resultat merescut.
El repàs serà doloròs. De fet, avui quan tornava en cotxe a casa des de la feina, se m'ha acudit com un llampec una possible entrega que decidia la partida i em temo que Fritz serà encarà més cruel...

Any way. Un passet més cap a l'ascens. La setmana que ve pugem a Cardona. Força i coratge. I paciència!


Fotografia: Horse-racing. Propietat de flickrfanatic

Etiquetes de comentaris:

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici