dimarts, de maig 08, 2007

Etern Barcinona! (el Comtal puja a Primera Divisió)

Sí senyor! Els cowboys del recordat Barcinona (el meu primer club d'escacs) l'han muntada ben grossa, portant l'històric Comtal a Primera Divisió. Aquest diumenge quan llegia a AND el desenllaç del Play-Off no podia reprimir un gest d'alegria per la sensacional notícia.

Aquestes històries, les dels projectes en comú i el compromís de grup, són les que fan gran el Per Equips, més que qualsevol competició individual. Els anys passen però les alineacions queden, i ara el Comtal en té una més d'històrica, després de dotze dures setmanes de competició.

Sincerament penso que els nostres escacs tenen un deute pendent amb el Barcinona i el seu alma-mater, Lluís Viladot. Entitat i president formen part de les arrels i de la identitat escaquística catalana. Aquest ascens fa justícia, sense cap mena de dubte, tant a aquella societat com a l'històric Comtal, que ha sabut muntar un equip absolutament competitiu que ben segur es consolidarà a la Primera Divisió, camí del que algun dia ha de ser el retorn a la Divisió d'Honor.

M'alegro molt pels meus amics i els desitjo la millor de les celebracions. A la salut dels vells temps, cowboys!



Fotografia: Jumpa Propietat: Whimsical Chaos

Etiquetes de comentaris: ,

1 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Hola Carles:

El primer de tot t‘agraeixo els teus escrits sobre el Barcinona, això enorgulleix la memòria dels qui no son i els que hi son.

He passat per uns quants clubs d’ençà que vaig marxar del Tennis Barcino, per un motiu molt obvi i de pes, només n’hi havia un sol equip i uns quants sobràvem, per això m’en vaig anar al Barberà on tinc bons amics i entre ells en Xavi Bosque vell i gran amic de sempre.

Malgrat tot sempre he portat i portaré al cor el etern Barcinona, es com allò del primer amor.

Bé només era donar-te les gràcies encara que sigui amb una mica de retard, els últims dies he anat una mica carregat de feina.

Una forta abraçada.

Manel

PD:

Penso que cap a finals de mes o principis de juny farem el sopar amb tota la penya Barcinona, ja t’ho confirmaré.

11:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici